2011. december 17., szombat

12.rész

12.rész

-Hagydcsak Bill,jobb ha most elmész.-hallottam meg Jasmine hangját tompán majd az ajtó becsukódására nyitottam ki a szemeim.Borzalmas fejfájás gyötört,a fény zavarta a szemem.
-Anna...jól vagy kicsim?-hatalmas szemekkel nézett rám Jasmine.Egy apró hang sem hagyta el a torkom,némán karjaiba borultam és fulldokló sírás tört rám.Jasmine nem kérdezett semmit,valószínüleg tudta.Elképeztően fájt...Nem tutdam elhinni,hogy Bill is ugyanolyan mint a többi.
Későre járt mikor megébredtem.Sötét volt a szobában és egyedül voltam.Felkeltem az ágyról és a tükör felé vettem az irányt.A sminkem iszonyatosan elvolt folyva,ezért eldöntöttem,hogy egy forró fürdőt veszek az talán segít is.Ledobtam a ruháimat és bemásztam a kádba.Forró volt a víz mégis reszkettem.Megint csak hullottak a könnyim.Próbáltam visszafolytani,nem hittem,hogy ennyire meg tudott valaki bántani,mint még soha senki.Hosszú fürdés után kiszálltam a vízből majd bekentem a testem kókuszos testápolóval.Egészen nyugtató hatással volt rám.Hajam törölközőbe csavartam és az ágy szélére ültem.Gondoltam foglalkozom magammal kicsitt,hogy terelődjenek a gondolataim.Előkaptam a fekete körömlakkot nem foglalkozva azzal,hogy már este 9 óra volt.Kifestettem a körmeim.Majd hirtelen a bőröndömre pillantottam.Szemeim fölcsillantak.Anyáék soha nem engedték meg,hogy hajat fessek de most nem voltak ott.Elővettem a táskámból egy fekete hajfestéket és fölkentem az összeset a hosszú selymes hajamra.Miután lemostam hatalmas szemekkel bámultam magam a tükörbe.Elképeztően tetszett.Egy apró mosoly ült az arcomra majd a ruhák közt kezdtem keresgélni.

Fekete áttetsző poló,fekete rövidnadrág meg egy lila szandál volt a nyertes.Földobtam magamra egy laza sminket majd az ajtó fele vettem az irányt..Körbenéztem alaposan,hogy még véletlenül se legyen ott Bill,látni se akartam.Majd leültem és meggyújtottam a cigit.Mikor a felénél voltam zajt hallottam ezért eloltottam és egy bokor mögé bújtam.Bill és Tom volt az.Bill rohant elől és Tom utána.


*****
-Bill állj már meg ne rohangálj össze vissza,nem oldasz meg semmit!-kiáltottam Tom
-Nem érted,hogy elvesztettem őt?-könnyes szemekkel ordított Tomra
-Ahelyett,hogy itt siránkoznál nekem,menj oda hozzá és mond el neki,hogy nem történt semmi és hogy a lány mászott rád,szeret téged és meg fogja érteni.
-Tom…nem fog szóba állni velem és amúgysem hinne nekem.-halkult el Bill hangja
*****
Csak bámultam a vitatkozó testvéreket.Jólesett hallani de nehéz volt elhinni.Lopózkodva visszamentem a szobámba és becsuktam az ajtót.az ágyra dőltem és zenét kezdtem hallgatni.Hamar álomba merültem.Másnap reggel kipihenten ébredtem.Rövidke szoknyát,pólót és nyakláncot dobtam magamra majd elindultam reggelizni.Annyira akartam látni Billt.Reméltem ott lesz az asztalnál már és láthatom.Még haragudtam rá de a hiánya sokkal fájdalmasabb volt.Cipőt húztam és rohantam föl a lépcsőkön.Amint az asztalra néztem rögtön Billt kerestem de csak Jasmine és Tom voltak ott.Szivem hevesen vert,aggódni kezdtem.Talán harahudott rám.Odasétáltam az asztalhoz és leültem.
-Sziasztok.-mondtam mosolyogva
-Ááá Anna sziaa!!-ölelt meg szorosan Tom.Nem értettem ennyire hiányoztam neki?
-Szia kicsilány.-köszönt Jasmine is.
-Mit kérsz omlett vagy esti pizzamaradék?-vicces pofát vágott a pizza maradék szavaknál
-Omlettet,köszi.-nevettem el magam.
-Tegnap nem láttalak aggódtam érdted hol voltál,jól vagy?-vágta a fejemhez a kérdéseket Tom
-Igen.-csak enyit válaszoltammajd enni kezdtem közbe körbe-körbe néztem és Billt kerestem.Már nem birtam és megkérdeztem Tomot.

-Tom….Bill hol van?Tom szemei hatalmasra tágultak és széles mosoly jelent meg az arcán.
-Nemmintha érdekelne…csak gondoltam éhes…-vágtam oda a hazug szavakat
-Hát persze….nos itt van a David és megbeszélnivalójuk van de én majd éhen haltam ezért eljöttem.Szúróan néztem Tomra mikor egy hang a nevemen szólított.
-Anna…hát jól vagy….Ismerős hang volt.Fölálltam a székre és megfordultam.Bill volt az.Szemeim megteltek könnyel és rohanni keztem feléje.
-Bill….annyira sajnálom bocsáss meg…-nyakába ugrottam és sírni kezdtem.Tom és Jasmine félre volnultak.
-Ugyanmár Anna én vagyok a hibás nincs amiért bocsánatot kérned.Az a nő rám vetette magát de esküszöm neked,hogy nem történt semmi,sajnálom nem láttad ahogy lelöktem,csakis téged szeretlek és akarlak.
-Szeretlek,sajnálom,hogy kételkedtem benned…-suttogtam a fülébe erre elmosolyodott.Hosszú ölelkezés után elengedtem majd pár percig némán egymás szemébe néztünk.Bill hirtelen magához húzott és megcsókolt.Teljesen elvörösödtem.Annyira jó volt érezni puha ajkait.Majd rám nézett gyönyörű szemeivel.
-Jól áll a fekete.-jegyezte meg majd szorosan a fenekembe markolt.
-Héé!!-nevettem föl
-Bocsáss meg de csábító….nyalta meg alsó ajkait Bill.Elvörösödtem majd megfogtam a kezét.
-Én azt hiszem úszom egyet,csatlakozol?-kacsintottam rá ravaszul

-Persze,10perc múlva a medencénél találkozunk.Hamar lerohantam a szobámba magamra vettem a sárga fürdőruhám,felbogoztam a hajam és napszemcsim elkaptam az ágyról.Mire visszaértem Bill már ott volt.Odamentem és hátulról szorosan megöleltem.Az ölébe vett és lágyan megcsókolt.Keze rögtön a a combomra csúszott.Finoman a hátába karmoltam erre elmosolyodott.Fölfele kezdett haladni a hosszú ujjaival.Megfogtam a kezét és rá néztem.
-Aludj ma nálam…-kicsit elvörösödtem,de már eszmáletlenül kívántam őt.
-Biztos ezt akarod?
-Igen Bill!!
-Rendben.ravasz mosoly ült ki az arcára majd letett és bementünk amedencébe.Nagyon jól elszórakoztunk majd kiszáltunk és elszívtunk egy cigit.Lassan sötétedni kezdett,elindultunk a szobám felé.Bementünk a szobába majd becsuktam magam mögött az ajtót.Majd fölnéztem Billre,tekintetünk összeakadt.Csak bámultuk egymást.Izzott közöttünk a levegő.Bill egyetlen mozdulattal magához rántott és vadul csókolózni kezdtünk…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése