2011. szeptember 26., hétfő

11.rész

Bill a szálloda mögé vette az irányt.Elindultunk fölfele egy lépcsőn ami a szálloda tetején ért véget.Egy kényelmes kanapé hevert fent.Bill odasietett és letett majd rám dőlt és érzékien csókolgatni kezdte a testem.Apró nyögések hagyták el a szám melyekre ő csak ravasz mosollyal válaszolt.A ruhámból sikeresen kivetkőztetett és egyre lejjebb haladt forró érzéki csókjaival.A hasam tájékánál lehetett mikor fölhúztam a fejét az enyém mellé.


-Bill...én nem akarom,hogy azt hidd ,hogy könnyen kaphato kis cafka vagyok...-mondtam neki könnyes szemekkel.
-Már nem egyszer bebízonyítottad,hogy nem vagy az...kérlek...nekem nem csak erre kellessz...higy nekem Anna!-mosolyogva mondta és végigsimított az arcomon majd ledőlt mellém.
-Szeretlek...nem akarom azt hidd,hogy erőszakos vagyok.-közölte miközben a csillagokat bámulta.Elpirultam és érzékien hozzá simultam.
-Köszönöm.-a mellkasához simulva nyögtem ki.Szerettem volna az övé lenni.Nagyon.Viszont féltem...még sosem voltam fiúval és nem mertem neki elmondani...Az egész éjjelt átbeszélgettük és nevettük.Annyira jól éreztem magam mellette.Minden gondom elszállt.Tökéletesen betöltötte a bennem lakozó ürességet.Úgy éreztem,hogy megtaláltam a másik felem.Szerettem őt!Mindennél jobban.Másnap reggel álmos szemekkel másztam ki az ágyból.Rágyújtottam egy cigire majd zuhanyoztam.Mióta itt voltam kaptam Jasminetól pár fehér meg más világosabb színű cuccot mert irtó meleg volt itt és a feketébe igen sokat fulldokoltam.
 Fölvettem egy fehér bő pólót és alól megkötöttem,egy rövid farmert,fehér melltartót,alsónemüt meg cipőt,kevés sminket dobtam magamra majd a napszemüvegem elvettem és elindultam fölfele.Jasmine,Bill meg Tom már javában reggeliztek.Mosolyogva Jasminehoz ugrándoztam,puszit nyomtam az arcára majd leültem Bill mellett levő székre.Hirtelen  a tarkómra tette selymes kezeit és forró ajkait az enyémhez tapasztotta.
-Jóreggelt szépség.-súgta a fülembe.Csak úgy forrt a vérem a közelségétől,apró pillangók röpködtek a gyomromba.Elpirultam majd elmosolyodtam.Tom hatalmas szemekkel bámult minket.De végül ő is elmosolyodott.Fölfögta a helyzetet.Reggeli után Billel sétálni mentünk.Kezemet szorosan fogta,mintha félt volna,hogy elrabolnak mellőle.Csak bámultam a gyönyörű arcát,néha néha lenézett rám,észrevette,hogy őt figyelem és elmosolyodott.Mindig elpirultam ilyenkor.
-Bill...Tomnak nem mondtad,hogy mi....-kérdeztem rá .
-Nem...úgy elvan ezzel a helyel,hogy nem igazán beszélgetünk...de előbb utóbb úgyis észre vette volna.-mondta és átölelt hosszú puha kezével.Hatalmasat dobbant a szívem,majd lehajtottam a fejem és a forró homokot kezdtem bámulni.Hirtelen beugrott,hogy ideje elmondanom Billnek,hogy még nem volt dolgom fiúval...úgy éreztem,hogy itt az ideje tudnia...
-Figyelj Bill...-álltam meg és visszahúztam a kezétől
-Igen Anna?-nézett rám kérdően gyönyörű szemeivel.Majdnem elolvadtam.Hatalmas lélegzetet vettem .
-Szeretnék elmondani neked valamit...-mondtam miközben tökéletes arcát bámultam.
-Én...még....nem...nekem...nem...francba...szűz vagyok...-dadogtam ki végül majd szégyenlősen lehajtottam a fejem és iszonyatosan elpirultam.Bill hatalmas szemekkel nézett rám majd hangosan nevetni kezdett.Morcosan ránéztem elengedtem a kezét és sértődötten,karba tett kézzel puffogni kezdtem.
-Iszonyatosan jólesik,hogy  kinevetsz...-duzzogtam neki
-Jaj Anna..neharagudj...nem azon nevetek...hanem azon,hogy alig tudtad kidadogni...nincs ezzel semmi gond miért mondtad ien ijedten?-kérdezi bályos mosollyal az arcán és végigsimított az arcomon.
-Áhh nem tudom...sokan lenéznének az ilyenért...ahogy kinézek senki nem jönne rá erre...-rántottam egyet a vállamon majd elkaptam Bill kezét.Ravaszul elnevette magát.
-Az az igazság,hogy én sem gondoltam,hogy még nem volt dolgod fiúval.-mondta és az eget bámulta közben.
-Ma lesz egy kis dolgom,megígértem Tomnak,hogy elmegyek vele roulettezni de amint végeztem rögtön lemegyek hozzád,ígérem.-váltott témát majd az arcom a kezei közé fonta és annyira érzékien megcsókolt,hogy beleremegtem amit észrevett rögtön és közelebb húzott magához és kezét a combomra csúsztatta.
-Van egy kis meglepetésem számodra.-kacsintott majd fölállt
-És mi az?-néztem rá hatalmas szemekkel.
-Majd meglátod.-mondta és végighúzta hosszú ujjait a hátamon és beleharapott az alsó ajkába.Visszamentünk a szállodához.Ebédeltünk majd elbúcsuztunk Billel,ő elment Tommal és meg a szobámba mentem olvasni.Izgatottan vártam az estét.Nagyon kíváncsi voltam Bill meglepetésére.Ledőltem az ágyra,zenét raktam,a kezembe vettem egy könyvet és a mobilom és olvansi kezdtem.Mikor meguntam az olvasást  bámulni kezdtem a mobilom.Jessica nevét kezdtem keresni a mobilom névjegyzékében.Mikor megtaláltam a nevét megnyomtam a zöld gombot.Becsengett.
-Úristen Anna holvagy?
-Jól vagy?
-Nagyon aggódtam érted!
-Miért nem hívtál eddig?
-Miért...
-Jólvagyok Jess....-szakítottam félbe.
-Anna....rengetegszer voltam nállatok de anyukád nem akarta elmondani hol vagy....és telefonon meg nem tudtalak elérni....-mondta miközben alig vett levegőt.Annyira jólesett ezeket hallani...
-Itt vagyok a Maldív szigeteken Jasmine nagynénimnél.....mondhatni büntetés...de ez kész menyország...-mondtam neki álmodozó hangon.
-És mikor jössz  már haza...?-kérdezte aggódó hangon
-Nem tudom...de anyával nem beszéltem 2 hónapja,nem is akarok,tökéletesen érzem magam itt.-nevettem el magam.
-Jaj Anna...örülök,hogy boldog vagy....hiányzol...még hívj kérlek...-hallottam ahogy sírni kezd.
-Jess.....te sírsz?-kérdeztem tőle már komoly hangon.
-Anna iszonyatosan aggodtam érted...-válaszolta szimmogva
-Jól vagyok Jess szeretlek és hívlak még megígérem,most le kell tennem ...
-Légy jó,szeretlek...szia!
-Anna énis szeretlek szia....!-Borzalmasan elfogott a honnvágy...nemis...inkább csak Jessica hiányzott....Pár apró könnycsepp elhagyta a szemeim...majd elmosolyodtam.Azon gondolkodtam,hogy fölmegyek és megkérdezem Jasminet,hogy hol rouletteznek a szigeten és meglesem Billt.Nem is gondolkodtam sokat,fölszaladtam és megértem Jasminet magyarázza el,hol van a hely.El is magyarázta.Kb 10percnyire volt a szállodától,hamar oda értem.Körülnéztem és megláttam Tom-ot az ölében egy szőke táncos nő ült.Billt kezdtem keresni.Megláttam a pultnál egy  nővel
beszélgetett,nevetgéltek össze vissza majd a nő Bill lába közé túrta be magát és a pólójától fogva magához rántotta.Tátott szájjal maradtam és egy csillogó könnycsepp csordult végig az arcomon.Éreztem amint a szívem repedezni kezd és lassan darabokra hullik,a szilánkjai meg szétvágnak belülről.Összekuporodtam és levegő után kapkodtam.Bill észrevett és a nevemet kiáltotta.Megijedtem és rohanni kezdtem.Gyorsan leszaladtam a lépcsőkön és magamra zártam az ajtót.Összeestem és hangosan sikoltozni kezdtem és sírni.Éreztem,hogy a fájdalom összepréseli a tüdőm.Fulldokoltam.Hihetetlenül fájt ez az érzés,soha nem éreztem hasonlót.Pár percig sírtam még majd minden elfeketedett...talán meghaltam...-

1 megjegyzés:

  1. Jaj, csajszi!! Istenem ez a rész!! A kedvencem lett...
    Bill az elején milyen kis aranyos volt már... Imádtam!!
    Remélem, hogy Anna majd megbocsát Billnek... Sok ilyen jó részt még!!!! :)

    VálaszTörlés