2011. szeptember 8., csütörtök

10.rész

Reggel kibírhatatlan fejfájással ébredtem.Az ágyam mellett levő ásványvíz után nyúltam.Nehezen a számhoz emeltem és ittam belőle egy keveset.Szédelegve fölálltam és a tükör fele vettem az irányt.Az a látvány ami fogadott kész rémálom volt.A smink borzalmasan lefolyt az egész arcomon,a szemeim vörösek voltak a sok sírástól na meg a portól.Hirtelen elfordultam és a fürdőkád fele vettem az irányt és forró vizet engedtem.Szinte megkönnyebbültem mikor belefeküdtem.Hirtelen egy vércsepp hagyta el az orrom.Majd mégegy.Aztán lassan fojdogálni kezdett a vér az orromból.A víz alá merültem,tudtam mitől folyt.Összekucorodtam a vízben és a könnyeimmel küzdöttem.Pár perc múlva halk kopogást hallottam az ajtómon.

-Ki az?-kiáltottam ki
-Én vagyok az Anna...beszélni szeretnék veled.-Hallottam meg Bill hangját.A szívem görcsbe rándult,legszívesebben meztelen az ajtóig rohantam volna,betépásztam volna a szobámba és rávetettem volna magam.De nem engedtem a csábításnak.Muszály volt erősnek lennem,tudtam,hogy értelmetlen lenne.
-Fürdök ,kérlek menj el,nincs amiről beszélnünk.-válaszoltam neki miközben a sós könnyek mardosták a torkom.
-Értem.-szólt vissza majd csönd lett.Hatalmasat sóhajtottam majd kiszálltam a kádból.Fölvettem egy fekete alsónemüt és melltartót,egy átlátszó egyszerű ruhát,szandált,fekete karkötőt és nyakláncot,kisminkeltem magam,összekötöttem  a hajam és napszemüveggel  hátraerősítettem az előrelógó szálakat.
 Éhes voltam.Nagyot sójhajtottam majd elindultam az ajtó fele.Mikor kinyitottam az ajtót megdermedtem.Bill ott állt előttem,a falnak volt támaszkodva.
-Végre!-csapott a homlokára selymes kezével.Kicsitt elmosolyodtam,vicces volt.
-Nem kértelek rá,hogy várj az ajtóm előtt...-szólaltam meg flegmán
-Anna...beszélnünk kell kérlek...
-Miről Bill?-néztem rá üveges szemekkel.Fekete hajába túrt,,majd gyönyörű kezével végigsimított az arcomon.
-Este 8-kor találkozzunk a parton...kérlek gyere el.-tekintete könyörgővé vállt.
-Meglátom...-mondtam halkan majd kezét letoltam finoman az arcomról és fölmentem.Jasmine a reggelim készítette mosolyogva és énekelve.Mikor meglátta az arcom egyből odarohant hozzám.
-Anna...kicsim mi a baj?-nézett rám aggódva
-Jasmine én...én...-akadozott a lélegzetem és sírni kezdtem.Mindent elmondtam Jasminenak.Sok tanácsot adott.Feltétlen megkért,hogy menyek le Billel este a partra,és beszéljük meg a dolgokat.A hajamba túrtam.Jasmine elmosolyodott.Mellém ült és meggyújtott egy cigit majd adott nekem is egyet.Nevetgéltünk pár órát.Nagyon jól kijöttünk,szerettem,hogy foglalkozott velem.Az órára pillantottam,8 óra volt.Fölugrottam és a part fele rohantam.Bill már ott volt,egy napozóágyon ült a pálmafa alatt.Minél közelebb értem hozzá,annál hevesebben vert a szívem.Csillogó szemekkel mért végig majd helyet csinált nekem maga mellett.Gyönyörű és puha kezeit az enyémekre tette és mélyen a egymás szemébe néztünk.
-Anna...tudom,hogy ez most kicsitt túl hirtelen történt de én felfoghatatlanul belédszerettem és úgy érzem,hogy te vagy nekem a tökéletes,akivel el tudnám képzelni a napjaimat...-mondta miközben végig a szemembe nézett.
-Bill...énis pont így érzek irántad de azon nem gondolkodtál,hogy ez csak egy nyaralás,utána el vállnak útjaink,te híres vagy én meg csak egy egyszerű lány...-mondtam és az óceánt bámultam.
-Ez a legkevesebb ami a szerelmünk közé állhat,még hónapokig itt maradok,ráérünk ezen gondolkodni.-mondta és kezei közé fogta az arcom  majd apró csókot lehellt ajkaimra.
-Jólvan.-mosolyodtam el.Hosszasan végigmért majd elmosolyodott ő is.
-Csinos a....izé....csinos  vagy.-ravaszul rámnézett.Összehúzott szemöldökkel néztem rá.
-Perverz!-fordultam el sértődötten.Hirtelen megölelt hátulról és csiklíntani kezdett.Hangosan fölnevettem és rohanni kezdtem.Bill utánam szaladt és rámvetette magát.Megbotlottam és összeestem.Bill rámzuhant és megcsókolt.Kezét a fenekemre csúsztatta.Elpirultam,szerencse sötét volt és nem látta meg.Vadul téptük egymás ajkait a homokban hemperegve.Kezét  óvatosan a combomra csúsztatta és végigsimított rajta..Fölsóhajtottam,elképeztően jó volt.Egy utolsó csókot lehellt ajkaimra majd fölállt és az ölébe vett.
-Bill hova megyünk?-kérdeztem tőle miközben a nyakát csókolgattam.
-Ahol nincs homok.-forgatott egyet a szemein és a fürdőnadrágjából rázta ki a homokot egyik kezével.Hangosan fölnevettem,erre ő megharapott.Grimaszoltam neki egyet  majd elindultunk a szálloda fele...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése