2011. augusztus 9., kedd

3.rész

-Anna!de örülök,hogy végre látlak.Rég találkoztunk,megismersz?-kérdezte
-Hát persze...-hazudtam és erőltettem egy mosolyt az arcomra.
-Annyira örülök,hogy itt vagy,meglátod milyen gyönyörű ez a hely,tetszeni fog.-mondta hatalmas mosolyal az arcán.
-Biztosan nagyon szép...-mondtam unott hangon
-Nos akkor gyere,pakolj ki aztán majd vacsora.-mondta Jasmine


Elindultunk befele.Mikor beljebb értünk a falakból is áradta a luxus.Majd betértünk balra és  lementünk egy lépcsőn.Mikor Jasmine kinyitotta az ajtót,egy lélegzetelállító luxus szoba tárult a szemem elé.Tágas volt és világos,egy kétszemélyes ágy hevert  jobb felöl türkizkék takaróval és kispárnákkal díszítve.A bal oldalon egy kisebb medencéhez hasonló lépcsős fürdőkád csillogott.A szoba végén volt két kisebb szürke bőrkanapé amelyel szemben a nagy kék óceán hevert.A falak üvegből voltak,tisztán látható volt a halak mozgása bentről.
-Nos,Anna te különleges vendég vagy ezért a legkülönlegesebb szobát szántam neked.-jelentette ki mosolyogva
-Hiszen ez gyönyörű.-mondtam és táltva maradt a szám.
-Nagyon szépen köszönöm Jasmine.-dadogtam majd beszaladtam és bámultam az üvegfalat.
-Nagyon szivesen Anna,és miután berendezkedsz várlak fent és vacsorát készítek.
-Oké.-szóltam oda majd beültem az egyik kanapéba.
Egy kis ideig még nézelődtem,majd lezuhanyoztam és felkaptam magamra egy kivágott selyem hálóinget,mert már későre járt,9kóra lehetett.A lábamra kaptam egy egyszerű cipőt és elindultam fölfele.Mikor fölértem,észrevettem Jasmint a teraszon és odasétáltam.A korláton támaszkodott és egy cigit szívott.Mikor észrevett elmosolyodott majd elnyomta a cigit.
-Látom hamar elkészültél,én addig előkészítettem a vacsorát,remélem nem vagy vegetáriánus.-mosolyogva kérdezte
-Nem,köszönöm.-válaszoltam neki unottan
-Ma már elég késő van,be is sötétedett de holnap miután fölébredsz megmutatom neked a szigetet aztán lesz egy kis dolgom ugyanis egy hét múlva hírességek jönnek nyaralni,és...
-Kik azok a hírességek?-vágtam a szavába
-A Kaulitz ikrek fognak itt nyaralni pár hónapig,hallottál róluk?-kérdezte Jasmine
-Talán....egyszer a ráádióba említették a nevüket...de semmi többet nem tudok rolluk.-vontam vállat és tovább ettem.
-Jól van,akkor ,remélem nem gond,hogy pár órát távol leszek  ...-mondta kissé aggódalmas hangon.
-Nem gond.megleszek.-válaszoltam.Nem éreztem jól magam,haragudtam anyára,hogy ide küldött,semmi nem tetszett eddig igazán,még az a szoba sem nyerte el annyira a tetszésem,hogy jó kedvre derítsen.Felpattantam a székről odaszóltam Jasminenek,hogy megyek aludni majd lerohantam a lépcsőkön,bementem a szobába és bezártam az ajtót.Lerúgtam a cipőt a lábamrol és ledőltem az ágyra.Tudtam ,hogy nem fogok tudni még elaludni ezért úgy döntöttem,hogy hallgatok egy kis zenét,hátha az majd elálmosít.Elővettem az ipod-omat és hallgatni kezdtem miközben azon gondolkodtam,hogy föl kéne hívnom Jess-t hogy mi történt,de úgy döntöttem, holnapra hagyom.Miközben a zene dallamára figyeltem a szemeim nehezedni kezdtek majd elaludtam.


Mint még soha,9-kor megébredtem teljesen kipihenten. Gyorsan kiugrottam az ágyból,elővettem a kókuszos tusfürdőt,a fogkrémet meg a fogkefét és egy törölközőt.Hamar lezuhanyoztam aztán a bőröndöm elé vettem magam és kerestem valami kevésbé feszes és vastag ruhát mert fullasztó a hőség odakint.Mivel minden cuccom fekete kiválasztottam egy rövid,kényelmes bő fekete ruhát,alatta egy fekete fürdőruhával egy kényelmes cipellőcskét,egy egyszerű fekete gyöngyös karkötőt,egy nyakláncot,napszemcsit,egy kistáskát és vegül egy napvédő kalapot.A táskámba belehajigáltam pár szükséges dolgot,mint pl a mobilom, napolajat,egy kisebb törölközőt,az ipod-omat,cigi meg öngyújtó ,sóhajtottam unottan aztán elindultam fölfele a lépcsőkön , Jasmint megkeresni.Nem kellett sokat keresgélnem,ott volt  ismét a teraszon és a kék óceánon legeltette a szemeit.
-Jóreggelt Anna!-fordult felém csillogó mosolyával
-Remélem jól aludtál.-kacsintott egyet
-Igen,jól -feleltem semleges hangon.
-Nos,akkor indulhatunk?-pattant fel a székről
Felsóhajtottam majd bólíntottam egyet.Elindultunk a part fele.A homok aranyszínű volt és puha,az egész partot pálmafák vették körül.Az óceán győnyörű és annyira tiszta volt,hogy bármenyire mélyre mehettél az alját úgyis láttad.Kérdezte,hogy szeretnéke fürdeni én csak vállat vontam neki unottan de végül elindultam a gyönyörű kék óceán fele.Úsztam egyet,majd kint leültem a törölközőre és hagytam,hogy a nap sugarai elpárologtassák a vizet a testemről.Ekkor megcsörrent Jasmine mobilja.
-Igen?-vette fel
-Persze...értem...indulok is azonnal.-komolyodott el az arca
-Anna mennem kell pár dolgot elintézni,emlékszel tegnap említettem,hogy jönnek a Kaulitz ikrek és hát...úgy néz ki,hogy már holnap után jönnek,nem egy hét múlva.-mondta miközben forgatta a szemeit
-Semmi gond megleszek egyedül,várok míg megszáradok majd visszamegyek a szobámba...-mondtam közömbös hangon
-Jól van.vigyázz magadra,szia.-köszönt el kissé aggódalmas hangon.Én intettem egyet neki majd a fülembe helyeztem az ipod fülhallgatót és közben azon járt az eszem,hogy kik ezek a Kaulitz ikrek...nagyon kíváncsi lettem már szinte vártam a holnaputánt...Borzalmasan untam magam...még mindig haragudtam anyára,nem is vettem föl a telefont neki.Elővettem a táskából egy szál cigit  és elszívtam.Megkönnyebbültem kissé majd elindultam vissza a szállodába.Mikor a szobába értem,nagyon rossz kedvem lett,az ágyra borultam és sírni kezdtem de magam sem értettem,hogy miért...talán mert hiányoztak a barátok meg a bulik?...nem..ez teljesen más volt...hiányzott az,hogy valaki törődjön velem és szeressen...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése