2011. augusztus 27., szombat

7.rész

Magamra kaptam egy bő pólót és bedöltem az ágyba.Folyton Billen járt az eszem.Nagyon helyes és kedves volt.Gondolkodás közben elaludtam.Reggel borzosan és elfolyt sminkel ébredtem.Nehezen kimásztam az ágyból és engedni kezdtem a meleg vizet a fürdőkádba.Míg a víz folyt,a kanapén ültem és rágyújtottam egy cigire.Zenét a akartam hallgatni ezért magam mellé tettem a laptopot és  bekapcsoltam majd pattogva eljutottam a fürdőkádig és beleültem.Nyugottan ültem a vízben mikor hirtelen eszembe jutott,hogy délben megígértem Billnek,hogy lemegyek velük a partra.Rögtön kimásztam a vízből és törölközni kezdtem mikor kopogást hallottam az ajtómon és egy aranyos férfi hangot hallottam.
-Jóreggelt...Bill vagyok...-hallatszódott az ajtó mögül.Gyorsan megamra terítettem a nagy törölközőt és elindultam botorkázva az ajtó fele.
-Jövök azonnal.-kiáltottam oda neki.Már nem volt időm felöltözni,az ajtóhoz rohantam és kidugtam a fejem egy kis résen.
-Neharagudj Bill,elaludtam kissé és most szálltam ki a fürdőkádból de ígérem sietek és..mondtam volna tovább de a szavamba vágott.
-Á,ugyanmár semmi gond, nem sietünk sehová,készülődj csak nyugodtan,ha akarod megvárlak a kanapén-mosolyodott el.
-Öhm...szívesen beengednélek de egy szál törölközőben vagyok...-húztam bennebb a fejem elpirulva
-Értem,akkor fönt megvárunk.-mondta miközben hosszan a szemembe nézett.Majd elolvadtam.Éreztem ahogy a szívem gyorsabban ver csupán attól,ahogy rám néz.Bele sem mertem gondolni,hogy az érintésével mire képes.
-Jólvan,sietek.-közöltem vele majd becsaptam az ajtót és lecsúsztam rajta.Meg kellett ráznom a fejem,hogy magamhoz térjek a gondolataimból.Teljesen szét estem csupán attól,ahogy rám nézett.Furcsa érzés volt,így még nem éreztem magam soha.Fölálltam az ajtótól és a bőröndöm felé vettem az irányt.Fölvettem a fekete fürdőruhám,rövidnadrágot és egy pólót.Megfésültem  a hajam és felköttem,hogy ne legyen vizes..Siettem,már dél is elmúlt és még reggeliznem is kellett.Beltuszkoltam a táskámba a cigim,a mobilom,napolajat és a törölközőt.Gyorsan fölkaptam a cipőm es elindultam a konyha felé.


Jasmine az asztal mellett állt és mosolyogva öntötte a tejet  a műzlis tálamba.Gyorsan kanalaztam kettőt majd intettem Jasminenak,hogy mennem kell.Ő csak elégedetten mosolygott.Miközben a napozóágyon ülő testvérek fele igyekeztem, azon gondolkodtam,hogy mennyire megszerettem Jasminet.Már lassan 3 hete a szigeteken voltam,és akármit mondtam vagy csináltam,ő úgy is képes volt őszintén rámnevetni.Anya nagyon rég még a szemembe sem nézett, soha nem volt elégedett velem.
-Megjöttem,neharagudjatok...-támaszkodtan lihegve a pálmafának.Mindketten rámnéztek és csak bámultak.Nem értettem mit néznek.
-Van valami az arcomon?-kérdeztem még mindig lihegve kissé
-Nincs,viszont elképesztőően vonzó vagy ma.-bökte ki Tom hatalmas szemekkel és huncut féloldalas mosolyal.Bill sértődötten elfordult és szólt , hogy mennyünk.Nem értettem mit találnak vonzót rajtam,legegyszerübben öltöztem föl.És azt sem,hogy  Bill miért sértődik be mikor Tom flörtölni akar velem....Mikor odaértünk,ledobtam a törölközőt a középső napozóágyra és kenegetni kezdtem magam napolajjal.

-Cica...-vigyorgott rám perverzül Tom.Bill csak meresztette  hatalmas barna szemeit testvérére.
-Anna vagyok,nem cica...mond mit szeretnél?-kérdeztem
-Csak egy kis napolajat a hátamra.-válaszolta
-Persze, adom.-dobtam oda neki is az üveget.Miután elkapta értetlenül nézett rám majd a mutatóújjával intett,hogy segítsek neki.Láttam Billen,hogy ez  volt az utolsó csepp a pohárban.Lecsapta a törölközőjét a napózóágyra és mérges léptekkel a a víz fele vette az irányt,majd leült.Tom értetlenül nézett rá,majd rám.Mostmár biztos voltam,hogy Billt idegesíti ha Tom körülöttem legyeskedik.Megdobtam őt a törölközőmmel erre csak elvigyorodott.Odaszaladtam Billhez és leültem mellé.
-Mi a baj Bill?-kérdeztem tőle és kezemet végighúztam a selyempuha izmos karján.
-Áááá semmi nincs...csak egyszerűen unom,hogy Tom folyton rádragad és nem tudunk egy szót válltani tőle pedig én nagyon.....-akadtak meg a szavaka  torkában.Eddig üvöltözött majd egy mély sóhajt vett.
-Lényegtelen...-mosolyodott el
-Gyere menjünk úszni.-Ragadta meg a kezem és a víz felé húzott.A szívem hevesen kezdett verni amint a kezünkre pillantottam.Össze voltak kulcsolva.Mire észhez tértem,már a hullámok közt voltunk.Bill locsolni kezdett vízzel.
-Necsináld már nagyon hideeg.-kiáltottam oda nevetve majd énis locsolni kezdtem őt.Nagyon közel kerültünk egymáshoz majd hirtelen megtántorodtam és Billre estem.Nem volt nagy a víz ezért nem fulladtunk  meg.Megpróbáltam fölállni de Bill a csípőmtől fogva visszahúzott magára.A hajamba túrt és végig egymás szemeibe néztünk.Elképeztően tökéletes pillanat volt.Ekkor Tom rohant be mellénk és hatalmasat ugrott.
-Bombaaaaa!-ordította és csak egy hatalmas csobbanást láttunk.
-Tooom!-kiáltottuk kórusban majd fölálltunk.Mérgesen néztünk rá mindketten majd ott hagytuk és a napozóágyak fele vettük az irányt.Leültünk és beszélgetni kezdtünk.
-Bill...mikor odamentem melléd és megkérdeztem,hogy mi a gond...mit akartál mondani a végén?-kérdeztem tőle csillogó szemekkel.
-Áh semmit...-mondta elterelően
-Gyere menjünk vissza,kezdtem megéhezni.-mosolyodott el szerényen.Intettem,hogy oké és elindultunk a szállodához.Tom még ott maradt.Hamar eltelt a nap.Vacsoráztunk majd Bill elkisért a szobámig.
-Nos...aludj jól,holnap találkozunk.-mosolygott rám Bill.
-Jóéjt.-válaszoltam.Majd beléptem az ajtón,egy utolsó pillantást vettem rá és becsuktam az ajtót.Az ágyhoz szaladtam és ledőltem,hevesen vert a szívem,akárhányszor megláttam Billt vagy rágondoltam.Nagyon kedveltem őt.Jobban mint gondoltam.Gyorsan magamra kaptam egy bő pólót és az ágyra dőltem.Pár perc múlva kopogást hallottam az ajtómon.Nem tudtam,hogy ki lehetett.Odamentem és kinyitottam.A lábaim a földbe gyökereztek és a szívem hevesen vert.Bill volt az.
-Anna...én nem tudtam aludni mert...a parton a mondat amit nem fejeztem be az az volt,hogy én...én...nagyon megkedveltelek téged...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése