2011. augusztus 27., szombat

8.rész

Hatalmas szemekkel bámultam az előttem álló Billt.Nem tudtam mit mondjak.Ő csak állt majd hosszú fekete szempillái lecsukódtak és felsóhajtott.
-Úristen...ne haragudj,hogy csak így rád rontottam az éjszaka kellős közepén,de éreztem,hogy el kell mondanom ezt...nem is zavarlak tovább.-mondta és indult volna de megragadtam a karját.Nem hittem el,hogy tényleg vissza tartottam.Pontosan nem is tudtam,hogy miért tettem de közelebb húztam magamhoz.
-Maradj kicsit....kérlek...ne menj el...-mondtam és forró mellkasához bújtam.Ő átölelt  majd bementünk a szobába és az ágyra ültünk.Egymás szemébe néztünk.Szinte szikrázott  köztünk a levegő.Éreztem elolvadok,ha nem állok föl.Majd átültem a kanapéra és mély levegőt vettem.


-Énis nagyon kedvellek téged Bill.-mondtam miközben a földet bámultam.Odajött és mellém térdelt.A szívem hevesen kezdett verni de nem tudtam menekülni már.És nem is akartam.Puha kezével a hajamba túrt majd egy apró csókot adott a lüktető ajkaimra.Nem bírtam parancsolni magamnak,egyik kezemmel a hajába túrtam másikkal magamhoz húztam és vadul megcsókoltam.Pár percig még élveztük egymás nedves és szenvedélyes ajkait majd hirtelen fölállt és engem is magával rántott.
-Anna...én nem akarom,hogy azt hidd,hogy kihasznállak én tényleg nagyon kedvellek téged és nem egy éjszakára kívánlak.-mondta miközben mélyen a szemembe nézett és az arcomat simogatta.Hirtelen meglepődtem kissé,hogy itt megálljt tudott parancsolni magának de örvendtem,hogy nem egy lotyónak néz.
-Én várok addig amíg úgy érzed,hogy szeretnéd,nem akarom elrontani ezt...ami ilyen jól kezdődik.-mosolyodott el majd egy puszit nyomott a homlokamra.
-Köszönöm.-mosolyodtam el majd kikísértem.Miután elment azt hittem,hogy az egész csak egy álom volt.Anyira jóvolt...mostmár biztos voltam benne,hogy kétségtelenül beleszerettem ebbe a fiúba.Amint ledöltem az ágyra el is aludtam.Másnap mikor fölébredtem éreztem az ágyamon Bill parfüme illatát.Nagyon jó volt.Majd fürdőkádba bújtam,mint minden reggel.Egyszerű ruhákba bújtam.Egy szürke melltartó,póló meg alsónemű,rövid farmernadrág fekete szandál,kis fekete szemfesték és egy szürke hosszú nyaklánc.Hajamat megszárítottam és összeráztam majd napszemüveggel   hátratoltam.

Elindultam fölfele abban reménykedve,hogy Bill mér odafent van és reggelizik.De csak Jasmine  volt ott és mosolyogva várt.Odamentem és megkérddeztem,hogy hol vannak.Jasmine mondta,hogy elmentek úszni,de Bill hagyott egy kis lapocskát hátra.Ideadta és az állt rajta:
''Tökéletes éjszakám volt a csókodnak köszönhetően.Este 8-kor várlak a parton.Bill''
Hatalmasat dobbant a szívem.Elmosolyodtam.Jasmine észrevette.
-Le sem tudod tagadni,hogy szerelmes vagy...mesélj kislány!-nézett rám kiváncsi szemekkel Jasmine.Majd semmi szégyen és visszafogottság nélkül el kezdtem mesélni neki Billről.Anyát sose érdekelték ilyen dolgok.Mikor a végéhez értem a mesélnivalónak  aranyosan rámmosolygott.
-El ne engedd ha szereted...-kacsintott egyet.Miután megreggeliztem,beszélgetni kezdtünk Jasminevel anyuékról egy pohár jeges kóla meg egy szál cigi mellett.
-Tudod Jasmine...én úgy érzem,hogy anya soha nm szeretet engem...soha nem játszodt velem,nem beszélgettünk semmiről,semmi nem érdekelte,emlékszem egszer hetekig rohangáltam utána,hogy észrevegye,hogy  fodrásznál voltam de anyira nem érdekeltem,hogy rám se nézett,mindig a munka volt az első neki is apának is,sosem volt idejük rám.-mondtam neki majd szívtam egy utolsót a cigiből és eloltottam.
-Anna...szerintem édesanyád nagyon szeret téged csak sosem tanulta meg azt,hogy fontossági sorrendbe tegye az életében a dolgokat.-mondta miközben végigsimított az arcomon és fölállt.
-Ideje menned,mindjárt 8 óra.-kacsintott majd elindult a bárpult fele.
-Köszönöm Jasmine...szeretlek.-mondtam neki majd fölálltam és elindultam a part fele.Bill már ott volt.
-Szia,neharagudj picit késtem,Jasmineval beszélgettünk.-böktem ki majd leültem mellé.
-Szia Anna.-mosolyodott el amint meglátott.Az egyik keze a hátam mőgé csúszott a másikat meg a lábamra tette.Csak úgy forrt a vér bennem.
-Örülök,hogy idejöttél,már vártam,hogy láthassalak.-simított végig a lábamon.Libabőrös lettem.
-Ez csak természetes.-elmosolyodtam majd a mutatóújjam az orra hegyére tapasztottam.Egyre közelebb jött miközben beszélgettünk.Majd néma csend lett.Megfogta a két kezem és összekulcsolta őket a sajátjaival.Hátralökött a takaróra majd ő is rám dőlt.Egyik kezem elengedte és végigsimított a puha kezével a combomon.Fölsóhajtottam majd elpirultam.Bill észrevette és fölhúzott a takaróról.
-Mondtam...ha nem akarod csak szólj.-mondta mosolyogva.Sokáig kint maradtunk még és a csillagokat bámultuk.Szóba hoztuk Tomot is.Bill mondta,hogy beszélt vele erről,és hogy megértette.Meg hogy mennyire fontos neki Tom és hasonló dolgok.Aztán visszasétáltunk a szállodához.Lekísért a szobámig.Megálltunk az ajtó előtt, kinyitottam  majd hátrafordultam.Izmos kezeivel közel húzott magához és vadul megcsókolt.Éreztem,hogy már nem sokáig tudok ellenálni neki.Hosszan csókolóztunk majd elbúcsúztunk egymástól és becsuktam az ajtót.Amint becsuktam rögtön átszaladt a fejemben Bill érzéki csókja és kirázott tőle a hideg.Gondolkodás nélkül kinyitottam az ajtót és órdítani kezdtem Billnek.

-Bill....gyere vissza...-kiáltottam lihegve utána.Amint meghallotta egyből visszajött.Bementünk a szobába mindketten és magunkra zártuk az ajtót.Már késő volt nem tudtam nemet mondani.
-Biztosan akarod?-kérdezte Bill
-Igen!-magabiztosan válaszoltam neki majd a falnak löktem és vadul kezdtem csókolni a nedves ajkait...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése