2011. augusztus 7., vasárnap

1.rész

   sziasztok:) mna itt az elő rész...próbálom kifejteni a dolgokat nem ugrok bele egyből a szerelmes részekbe meg találkozásba...remélem tetszik.:) ^^                                                     


                                                                   1.rész

Gyűlölöm a reggeleket. Nálam 11-kor még korán van. A mobilom csörgésére ébredtem fel. Anya volt az.
- Anna...megmondanád,hogy az éjjel merre jártál?- kérdezte szigorúan
- Anya...hányszor elmondtam,hogy ne kelts fel ilyen korán minden egyes nap csakis azért,hogy beleavatkozz a magán életembe...meg különben sincs semmi közöd hozzá!
- Az anyád vagyok, tudnom kell, hogy merre kószálsz...Egész éjjel nem aludtunk apáddal.
- Kérlek, ne csinálj most úgy, mintha ti egyáltalán törődnétek is velem! - ordítottam mérgesen és lecsuktam a telefont.
Kipattantam az ágyból, és leszaladtam a konyhába. Előkészítettem a reggelimet - tej és müzli-majd felmentem a szobámba és bekapcsoltam a laptopot. Reggeliztem és közben a neten böngésztem. Mire észbe kaptam már 2 óra is elmúlt. Gondoltam zuhanyom egyet, mert a tegnap esti házi bulitól borzalmasan füst szagom volt. Hosszú ideig engedtem magamra a forró vizet. A kedvenc tusfürdőmet használtam, ajándékba kaptam Jess-től a múlt héten. Kókusz illata volt. A kedvencem. Épp a hajamat szárítottam mikor megcsörren a mobilom. Kinyitottam és megláttam Jessica képét. Gyorsan felvettem:
- Szia Anna!- szólt bele kissé rekedt hangon.
- Szia Jess. - Mi újság?
- Hát úgy néz ki ma megint buli lesz...Jössz nem?
- Persze! - kiáltottam felszabadultan.
- Oké! Akkor a megszokott helyen 8-kor. Szia!- köszönt el.
Lecsuktam a telefont és a szekrény fele vettem az irányt. Kiválasztottam egy fekete melltartót és alsóneműt, egy fekete feszes combig érő rövidnadrágot, egy feszes fekete ujjatlan pólót és arra rá egy szürke ujjatlan bő rövid ujjút. Odaálltam a tükör elé és kisminkeltem magam. Nem túl erősen, csak szemceruza meg spirál. A hajamat kiengedve hagytam. Lerohantam anyuék szobájába és loptam pénzt a ''titkos'' helyről. Kiderítettem hol tartják a pénzt itthon, és onnan szoktam ”kölcsön” venni. Az órámra néztem, fél 8 volt, feltettem pár nyakláncot és karkötőt, elkaptam az ágyról a fekete bőrkabátom és az előszoba fele szaladtam, mert tudtam, hogy anyuék 7:45re érnek haza általában. A lábamra kaptam a fekete kis tornacipőmet és kirohantam a házból. Bezártam az ajtót kikapcsoltam a mobilom és elindultam a kisutcába ahol Jessel kellett találkoznom. Pontosan 8ra odaértünk mindketten a megbeszélt helyre, és elindultunk a buliba. Rengetegen voltak bent ezért leültünk a ház mellé és iszogatni kezdtünk.

Másnap reggel arra ébredtem,hogy anya az ágyam mellett ül és azt várja eltorzult mérges arccal, hogy magyarázatot adjak neki ismét az esti el tünésem miatt...Mikor felemeltem a fejem a párnáról egy hatalmas nagy pofon csattant el...anya könnyekkel a szemében nézett rám.
- Anna...remélem, szégyelled magad a tegnap esti után...- mondta szipogva.
- Ezt most miért kaptam?- háborodtam fel. - Nem hiszem, hogy valami rosszat csináltam volna.
- Kislányom...az éjjel 3-an hoztak haza, mert annyira részeg voltál, hogy nem tudtál állni... Jelentette ki. Megdermedtem...nem tudtam miről beszél...semmi ilyesmire nem emlékeztem.....Majd elmesélte anyu, hogy Jess és még 2 lány hozott haza és hogy lerókáztam apa cipőit és leöntöttem őt vízzel. Nem tudtam elhinni, hogy ez én voltam....de elmosolyodtam...
- És akkor? Semmi rossz nem volt benne. - jelentettem ki büszkén.
- Anna Bott! Elegem van a sok hazugságból, eltűnéseidből, abból, hogy folyton alkoholt fogyasztasz és a neveletlen barátaidból is! - üvöltötte magából kikelve anya- Apáddal úgy döntöttünk, hogy egy jó időre elküldünk téged Jasmine nénikédhez ''nyaralni'' a Maldív szigetekre. Ott talán átgondolod, hogy miket csináltál és nem keveredsz drogos meg alkoholista emberek közé!
Mikor ezt meghallottam...a könnyeim potyogni kezdtek.
- Miért? De.. – kezdtem volna a feleselést.
- Egy szót sem akarok hallani, holnap este indulsz is! –állt fel az ágyamról és kirohant a szobámból. Úgy becsapta az ajtót hogy az ablakom is beleremegett.
Úgy éreztem magam, mintha egy világ omlott volna össze bennem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése