2011. augusztus 12., péntek

4.rész

4.rész
A sós könnyek marták a torkom,majd elnehezedtek a szempilláim és elaludtam.Másnap későn ébredtem meg,kibirhatatlan fejfájással.A szemeim bedagadtak a sok sírástól és nagyon érzékenyek voltak.Az összeomlás szélén álltam,semmi életkedv nem volt bennem.Nem igazán akartam felmenni,nem volt kedvem Jasminehoz,nem mintha ártott volna,csak egyedül akartam lenni.Vizet engedtem a medence alakú fürdőkádba,belemásztam és elmerültem a víz alá egy  pillanatra.Miután végeztem elővettem egy XXL-es pink-fekete pólót és fölvettem.Borzalmasan nagy volt,leért a térdemig,hiszen az én méretem S volt nem XXL.A combomnál megbogoztam majd a tükör elé álltam.Ijesztően karikásak voltak a szemeim.Kis alapózót dobtam az arcomra és már nem is látszódott.A táskám után nyúltam egy cigiért és a napszemcsimért aztán a lábamra kaptam egy kényelmes cipőt és elindultam fölfele a lépcsőn.Jasmine éppen lefele jött két kis zöld díszpárnával.
-Szia kislány,merre indultál?-kérdezte mosolyogva
-Cigizni.-vontam egyet a vállamon és tovább haladtam
-Figyelj,leviszem ezeket a kispárnákat  a többi szobába majd fölmegyek és szeretném ha kicsitt elbeszélgetnénk.-kiáltotta utánam.Én csak bólintottam alig észrevehetően.Mikor fölértem borzalmas hőség csapta meg az arcom.


Elcsoszogtam a teraszig,kihajoltam a korláton és meggyújtottam a cigit.Azon gondolkodtam,hogyan tudnék hazajutni...borzalmas volt ez a hely.....még csak pár napja voltam itt és máris unatkoztam.Nem igazán fogott meg a nagy hőség ,a kék óceán meg semmi ami itt volt.Elnyomtam a cigit és indultam volna vissza mikor Jasmine ott termett a lépcső tetején.
-Nos,leülhetünk beszélni?-kérdezte,majd végig simított a jobb karomon.Sóhajtottam egyet majd leültem az asztal mellé,ő meg velem szemben.
-Anna,látom rajtad,hogy gyűlölsz itt lenni,és tudom,hogy én meg ez a hely lettem volna az utolsó a nyaralási  listádon de édesanyád szerette volna,ha megismerjük egymást jobban és...
-Tessék?-vágtam a szavába
-Neked ezt mondta?Hogy ezért küldött ide?-torzultam ki magamból
-Persze..hiszen 8 éves voltál mikor utoljára láttuk egymást,miért nem így van?-kérdezte majd meglepődve húzta fel a szemöldökét.
-Hogy az a....neked anyu nem is mondta el,hogymiért küldött ide engem....-emeltem meg a hangom
-Micsoda?Miért?Mi történt..?-nézett rám hatalmas kék szemeivel
-Tudod mit...lényegtelen és amúgy sincs semmi közöd az én életemhez,semmit nem tudsz rólam és a családomról sem.-ugrottam fel a székről mérgesen és a szálloda mögé szaladtam ahol a medence volt.
-Anna,kérlek várj...-kiáltotta utánam
-Hagy magamra...-intettem oda neki majd leültem  a medence szélére és a vízbe lógattam a lábaim majd zokogni kezdtem.Éreztem,hogy fölröbbanok,hogy lehetett anya enyire kegyetlen velem.Negyed óra múlva odajött Jasmine .
-Anna,sajnálom,én nem akartalak megbántani...-mondta rekedt hangon
-Tessék...ezt anyukád küldte.-tett le egy képeslapot a kezem mellé
Elolvastam és kettétéptem...Párizsban nyaraltak...énis oda akartam menni ezért eléggé elszomorított,hogy engem lepasszoltak a semmi közepére
-El kell mennem a reptérig,jönnek a Kaulitzok és ide kell őköt irányítsam,de nemmaradok sokáig.-nézett rám szomorúan
Már késő volt 9 óra is elmúlt.Hátradőltem és a csillagokat kezdtem számolni.Észre sem vettem,mikor Jasmine megérkezett...
*(Jasmine szempontja)
Megálltam a szálloda előtt és kiszálltam az autóból.Mögöttem leparkoltak az ikrek is és szintén kiszálltak.
-Sziasztok srácok Jasmine vagyok a szálloda tulajdonosa.-mondtam mosolyogva
-Hello Jasmine,én Bill Kaulitz vagyok ő meg az ikertestvérem Tom Kaulitz.-mutatkoztak be illedelmesen
-Örvendek a szerencsének,indulhatunk a szobátokhoz?-majd elmosolyodtam
-Igen,induljunk.- vágta oda Tom majd  utánam  szaladt.Bill lassan jött és nézelődött.

*(Bill szempontja)
-Nem értem,hogy Tom miért siet mindig,miért nem néz szét soha maga körül.-gondoltam magamban majd énis utánuk eredtem.Jasmine nagyon kedvesnek tűnt,egyfolytába mosolygott és Tommal beszélgetett.Nekem valahogy  nem volt kedvem.Elmentünk egy kis konyha előtt majd eltértünk jobbra és a szálloda mögött köttünk ki,ahol egy medence volt.Észrevettem valakit a medence szélénél.Megálltam és bámulni kezdtem.Sötét volt nem láttam ki volt az de kiváncsian néztem.Csak ült és lábát a vízben lógatta.Ekkor Tom odajött és ráncigálni kezdett,hogy mozogjak,mert Jasmine-nek dolga akadt.Sóhajtottam majd mielőtt elindultam volna még egy utolsó pillantást vettem a medencénél ülö ismeretlenre.Már biztos voltam benne,hogy egy lány az,hosszú volt a haja.Jasmine megmutatta a szobáinkat majd a kezünkbe adta akulcsot és elviharzott.Lezuhanyoztam majd egy rövid nadrágot kaptam magamra és kimentem a medence mellé egy szál cigivel meg egy jeges kólával ,abban a reményben,hogy még ott az  a lány.De nem volt ott.Csalódottan ültem le az egyik nyugágyra, elszívtam a cigit megittam a kólát miközben a lányon járt az eszem. Mikor kiürült a poharam elindultam vissza a szobámba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése