2011. augusztus 13., szombat

5.rész

5.rész
Átkozott reggelek!Amint kinyíltak a szemeim,rögtön a táskám után kaptam.Kivettem egy cigit és rágyújtottam.Már egyáltalán nem érdekelt semmi.Csak feküdtem az ágyon,zenét hallgattam és bámultam a nagy ürességbe.Miután elszívtam a cigit, rávettem magam egy  meleg fürdőre.mikor végeztem a bőröndöm elé térdeltem és unottan keresgéltem a ruháim közt.Megtaláltam egyik régi kedvenc rövidujjumat majd választottam mellé egy feszes kopott rövidnadrágot,szürke melltartót és egy aranyos cipőcskét.Felkapkodtam magamra őket,kisminkeltem kissé a szemeim,megfésültem a hajam és az előre lógó tincseket napszemcsivel hátra erősítettem.

Elindultam sietve fölfele,farkas éhes voltam.Mikor a lépcső tetejére értem és balra akartam térni,hirtelen nekiütköztem valakinek és leestem.
-Basszus...nem tudsz kicsitt vigyázni?-morrogtam miközben a fejemet surolgattam és a földet bámultam.Mikor felnéztem,egy napszemüveges,afrofonatos jóképű srác állt előttem.
-Bocsánat...de ojan gyorsan mellettem teremtél,hogy időm se volt odébb állni.-elmosolyodott,a nyelvével az ajakpiercingjével játszodt és a kezét nyújtotta,hogy fölsegítsen.
-Áhh...semmi gond...kutya bajom,néha kicsitt túl élénk vagyok és rohangálok össze vissza.-mosolyogtam rá majd fölpattantam,leporoltam magam.
-Amúgy Tom vagyok,Tom Kaulitz örvendek.-mondta ravasz mosolyal az arcán és a kezét nyújtotta.
-Öhmm..Anna vagyok..-böktem oda meglepődve és közben azon gondolkodtam,hogy ha ő az egyik Kaulitz akkor tuti,hogy a testvére is ilyen jóképű,hiszen ikrek...Majd megráztam a fejem és elmosolyodtam.

-Nos...örvendek Tom,de most mennem kell...szia.-majd sietősen elindultam a kiskonyha fele.
-Még találkozunk.-mosolyodott el és intett egyet majd elindult a másik irányba.
Mire felértem,Jasmine már előkészítette a finom reggelit.
-Jóreggelt hétalvó,itt a reggeli,enned kell valamit az este nem vacsoráztál.-mosolyodott el  kissé szomorkásan
-Jóreggelt.-köszöntem neki
-Nem baj,úgysem voltam éhes az este.-mondtam erőltetett mosolyal,mert láttam,hogy bántja a dolog,magát érzi felelősnek.Pedig én voltam vele rossz.Eldöntöttem,hogy ma rendes leszek vele,hiszen nem ő a hibás azért ami történt...sőt hazudtak neki anyuék...
-Figyelj...Jasmine...neharagudj a tegnapiért...csak dühös voltam...nem rád hanem anyuékra és ezért bocsánatot kérek és ha gondolod este mesélek ha még érdekel...-szólaltam meg miközben a tányérban levő müzlit bámúltam.
-Jaj Anna...semmi gond...nem haragszom hiszen tényleg sok közöm nincs a dologhoz...persze,hogy érdekel,szívesen meghallgatlak bármikor.-mosolyodott el majd magához ölelt és egy puszit nyomott a fejemre.Énis elmosolyodtam...tudtam,hogy Jasmine nem rossz ember...és kedvel engem...talán törődik is velem,nem mint anyuék..

-Képzeld Jasmine...találkoztam ez egyik Kaulitzal,Tom-mal és iszonyat jópasi,gondolom a testvére is az,hiszen ikrek...-szóltam oda Jasminenak és ravaszul elmosolyodtam majd elpirultam kissé.
-Nahát,nahát...úgylátom valakinek tetszik az aforonatos legény.-nevette el magát gonoszan
-Amúgy nem hasonlítanak egymásra,talán nagyon picit,igaz,hogy Tom nagyon sexi de nekem a másik valahogy aranyosabbnak tűnik.-vágta rá ravasz mosolyal az arcán Jasmine
-Vele nem találkoztál?-kérdezte
-Á még nem...-mondtam miközben elmerültem a gondolataimba.Valyon ő még jobban néz ki...igaz,hogy Tom nem az én esetem...nem az ien fiúkra bukom de meg kell hagyni,hogy iszonyat jópasi.Miután végeztem a reggelivel fölpattantam az asztal mellől és mondtam Jasmine-nek,hogy hátra megyek a medencéhez úszni kicsit.Jasmine mosolyogva bólintott majd leszaladtam fürdőrucit kaptam magamra.Mindenek előtt lemostam a sminket.Elkaptam az első törölközőt a bőröndből és magamra csavartam.Magammal vittem egy könyvet,a napszemcsim,napolajat meg a csomag cigit benne az öngyújtóval és egy pohár jeges kólát.Mikor odaértem,ledobtam a törölközőt a napozóágyra és a medence mellé ültem.A lábam a vízbe lógattam és megállapítottam,hogy iszonyatosan hideg ezért előbb rágyújtottam egy cigire.

Miután elnyomtam ,elgondolkodtam kicsitt,hogy már ideje rávenni magam,hogy bemenjek a jéghideg vízbe,semmit nem sejtve arról,hogy valaki a hátam mögött lenne.
-Szia...-köszönt egy hang a hátam mögül.Ekkor annyira megijedtem,hogy elcsúszott a lábam és beleestem a jegesmedvét is megfagyasztó hideg vízbe és elmerültem.Mire észbe kaptam egy kezet láttam a karomon amely egyből a felszínre rántott.
-Úristen,neharagudj nem akartalak így megijeszteni,jól vagy?-vízhangzott egy aranyos férfihang a fülembe.Megdörzsöltem a szemeim és levegő után kaptam majd fölnéztem...Nem hittem a szemeimnek...Az a srác volt akit a reptéren láttam indulás előtt és anyira jópasinak tartottam.Csak bámultam őt.Nem tudtam mit mondjak...
-Ööö sziaa...-bögtem oda hatalmas pislogó szemekkel
-Biztos jól vagy?-kérdezte majd rámborított egy törölközőt
-Persze semmi baj ez csak egy kis víz,igaz,hogy jegesmedve fagyasztó de kutya bajom.-mosolyodtam el.

-Huh...akkor megnyugodtam...amúgy Bill vagyok,Bill Kaulitz-fújta ki magát majd a kezét nyújtotta
-Anna vagyok...-mutatkoztam be és még mindig bámultam a tökéletes arcát.Nem hittem el,hogy ez a srác,csipkedtem magam,azt hittem álmodom az egészet.Anyira hihetetlen,hogy ő Tom Kaulitz ikertestvére hiszen egyáltalán nem hasonlítanak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése